• Zwroty i reklamacje

Sklep Będzie Piekło dokłada wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z czasu dostawy oraz jakości naszych produktów. Może się jednak zdarzyć, że coś pójdzie nie tak i z różnych przyczyn nasze produkty nie spełnią Państwa oczekiwań. W takich przypadkach można się do nas zwrócić z reklamacją. 

 

Sytuacje, w których reklamujemy zamówiony towar, bądź zwracamy koszty zakupu:

 

1. Towar dotarł uszkodzony na skutek złego zapakowania przesyłki.

2. Przez pomyłkę otrzymali Państwo produkt inny niż zamówiony. 

3. Ilość sztuk zamówionych produktów jest mniejsza, niż wynikało ze złożonego zamówienia.

4. Czas oczekiwania na przesyłkę przekroczył 10 dni roboczych.

5. Towar ma wady fizyczne z winy producenta lub niewłaściwego konfekcjonowania (pleśń, utrata właściwości)

 

NIE przyjmujemy zwrotu produktów:

 - pozbawionych oryginalnego opakowania

- otwartych przez Klienta w celu degustacji

UWAGA!
W przypadku korzystnia z usług Kuriera DPD podstwą reklamacji w przypadku uszkodzonej przesyłki jest protokół uszkodzenia towaru spisany przez kuriera. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze - w innym przypadku złożenie reklamacji nie będzie możliwe.
Jeśli nie sprawdzą Państwo towaru w momencie odbioru, a po otwarciu okaże się że jest on uszkodzony - reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Prosimy o zwracanie na to uwagi przed odbiorem przesyłki.

Dla osób korzystających z usług InPost Paczkomaty zapraszamy do zapoznania się z ich regulaminem reklamacji.

 REGULAMIN USŁUG IN-POST (plik pdf)
REGULAMIN USŁUG PACZKOMATY (plik pdf)

 UWAGA! WAŻNA INFORMACJA!

Zgodnie z regulaminem In Post Paczkomaty z dnia 12.10.2016 [KLIK]
Operator może odmówić wykonania usługi, jeśli przesyłka zawiera płyny lub rzeczy kruche.
Co to oznacza?
Oznacza to, że wybieracie Państwo dostawę produktów z kategorii ostrych sosów poprzez PACZKOMATY i POLECONY IN POST na własne RYZYKO, ponieważ Operator (InPost Paczkomaty) nie uzna reklamacji z tytułu uszkodzenia takiej przesyłki.
Każda przesyłka jest dobrze i dokładnie pakowana i takie przypadki zdarzają się SKRAJNIE RZADKO (jedna na 200-300 paczek) ale w razie ewentualnego uszkodzenia przesyłki Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za straty towaru iKupujący nie może od niego żądać rękojmi/zwrotu należności za utracone produkty. 
Polecamy ten sposób dostawy do przypraw/nasion/czekolad i innych produktów w nietłukących opakowaniach.

We wszystkich innych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odmówienia reklamacji towaru i zwrotu kosztów zakupu. Mimo tego zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą poczty elektronicznej na adres bedzie.pieklo.sklep@gmail.com lub sklep@bedziepieklo.pl w przypadku nie spełnienia Państwa oczekiwań. 

 

Z dniem 09.01.2016 weszło w
życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich.

Głównym celem tzw. rozporządzenia w sprawie ODR (Online Dispute Resolution)
jest stworzenie niezależnego, transparentnego i efektywnego systemu
pozasądowego rozwiązywania wewnątrzwspólnotowych sporów konsumenckich.
Spory te mogą dotyczyć zobowiązań umownych wynikających z internetowych
umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług na terenie UE.

LINK DO PLATFORMY ODR

 

Wzór informacji o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat [w tym miejscu nabywca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

 

– Ja/My ……………………………

 

niniejszym informuję/informujemy

 

o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy

 

………………………………………..

 

 Oraz umowy dostawy tych rzeczy.

 

 

 

– Data zawarcia umowy…………………..

 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

– Adres konsumenta(-ów)

 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

– Data